.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدیدترین اظهارنظر نماینده ساری درباره هاشمی رفسنجانی
هاشمی سوژه تخریب اصلاح طلبان و اصول گرایان تندرو است/ برخی با او در می‌افتند تا بزرگ شوند
شمال نیوز : شجاعی اظهار داشت: البته گاهی آقای هاشمی به گونه ای صحبت می کند که از صحبت های وی برداشت های دوگانه می شود و این برداشت ها باعث می شود تحریک پذیری در جریان فکری و سیاسی جامعه بوجود آید و برخی بعضی مسائل را بزرگ می کنند و به حاشیه های اطراف ایشان دامن می زنند....

شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری ،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی درباره سخنان هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه من تغییر نکرده‌ام بلکه مخالفانم تغییر کرده‌اند گفت:عده ای برای اینکه خودشان بزرگ شوند با بزرگان در می‌افتند و بر همین اساس مخالفت با هاشمی جز استراتژی برخی افراد شده است که برای پیشبرد بعضی از اهداف سیاسی خودش بر طبل آن می کوبند.

 وی اظهار داشت: البته گاهی آقای هاشمی به گونه ای صحبت می کند که از صحبت های وی برداشت های دوگانه می شود و این برداشت ها باعث می شود تحریک پذیری در جریان فکری و سیاسی جامعه بوجود آید و برخی بعضی مسائل را بزرگ می کنند و به حاشیه های اطراف ایشان دامن می زنند.

 شجاعی با بیان اینکه هاشمی جز سرمایه‌های نظام است و اینگونه رفتارها با وی مناسب نیست گفت: عده‌ای چه دردوره اصلاحات و چه در دوران احمدی نژاد، آقای هاشمی را جز سوژه های تخریبی خود قرار داده‌اند .

 این نماینده مجلس تاکید کرد: هاشمی رفسنجانی جز صاحبان انقلاب است و با این حرف‌ها و روشها تخریب نمی‌شود و اگر بخواهیم اسم پنج نفررا بیاوریم که ریشه و پایه و اساس انقلاب اسلامی را شکل داده اند اسم آقای هاشمی جز آن پنج نفر است .

 وی خاطرنشان کرد: الان نفوذی که هاشمی در این دولت و انتخاب دولت داشته است باعث شده است کسانی که  با او در سال‌های گذشته مخالف  بوده‌اند در حال حاضر دور وی جمع شوند و کسانی که در زمان اصلاحات شعار تند عالیجناب سرخپوش را می دادند الان حامی هاشمی شده اند./ نامه


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 خرداد 1394
آقای شجاعی شما و آقای دامادی دو نفر نتوانستد باهم کنار بیایید تا از حقوق شهروندان حوزه انتخابیه خودتان دفاع کنید حالا در دفاع از آقای هاشمی صحبت میکنید شما و آقای مهندس جوان با بی تجربگی خودش حقوق جوانان مارو پایمال کردید و به جوانان این دو شهرستان بدهکار و مدیون هستید آقای دامادی تورو بگو چه به نمایندگی تورو ارواح خاک پدرت قسم بسه دیگه شما نمیتوانید از حقوق مردم دفاع کنید چرا کاری که نمیتوانید انجام بدهید را بعهده میگیرید تا دودش تو چشم حداقل یک میلیون مردم بدبخت برود شما همون تو شورای شهر مثمر ثمر هستید مجلس مدیر توانمند و سخنور و با روابط عمومی بالا میخواهد که شما دارا نیستید نروید حقوق مردم رو پایمال نکنید که فردای قیامت باید حق الناس به گردن شما بیفتد جواب بدهید. تنها گناهی هست که بخشیده نخواهد شد.
اسرمی 28 خرداد 1394
اینا که گفتی شغل برای جوانان بیکار ساری و میاندورود نمیشه که برابر با استان اصفهان بیکار داریم آقای شجاعی درد مردم این هست که هرموقع انتخابات نزدیک هست با وعده های سرخرمن از مردم رای گرفتید رفتید پشت سر خودتون را نگاه نکردید.
جوادی از نور 28 خرداد 1394
اقای کیاسری به نظر شما این این استوانه انقلاب می تواند رای مردم را نادیده بگیرد ویا فرزندان این وزنه انقلاب می تواند تا مرز فتنه پیش برود ودر براندازی سرنگونی انقلاب نقش ایفا کند اقای کیاسری به نظر شما این استوانه انقلاب همیشه بای رئیس جمهور باشد تا غزیز باشد وهزاران سئوال دیگر
ناابا 29 خرداد 1394
آقا رمضان ، تو رو چه به اظهار نظر در مورد جناب هاشمی . مشکل مردم ساری مونده هنوز
ساروی 29 خرداد 1394
شنیده ها حکایت ازآن دارد که آقای عبوری قرار است از آقایان نقیبی وشجاعی درانتخابات مجلس حمایت کنند وآقای نقیبی وآقای شجاعی دراین سری ازانتخابات مجلس قرار است باهم ائتلاف داشته باشند وباهم اتحاد و وحدت داشته باشند آگر این حرف درست باشد این ائتلاف به نفع هردوی آنها میباشدو هردو نفرشان بدون شک وارد مجلس می شو ند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.